• Media Center

<< back

Mrt | OXAND opent haar Academy en stelt Sander Sieswerda aan als Directeur

OXAND opent haar Academy voor (infra & industrie) asset managers

Sander Sieswerda is aangesteld als Directeur en zorgt voor de internationale ontwikkeling
Om aan de groeiende vraag aan opleidingen, training & gaming van haar klanten te kunnen voldoen, opent OXAND haar Academy voor haar klanten. OXAND Academy is bedoeld om technische opleiding, ondersteuning en begeleiding te bieden aan iedere (infra & industrie) asset manager in de wereld.

Tot op heden werd OXAND Academy beperkt tot in-house training: de Academy is ontstaan om het hoogwaardige niveau van de medewerkers op te bouwen en onderhouden en het delen van kennis binnen de organisatie te stimuleren, sinds de oprichting van OXAND in 2002.

Voor een snelle ontwikkeling van deze nieuwe dienst voor haar klanten, is Sander Sieswerda aangesteld om dit te gaan leiden en zich hier volledig voor in te zetten. Hij verlaat hiermee zijn positie als Managing Director van OXAND in Nederland.

Edwin Timmer, de huidige COO van de OXAND Groep, vervult de komende tijd, ad interim, de functie van Managing Director van de Nederlandse vestiging (een positie waar hij bekend mee is, omdat hij deze meerdere jaren vervulde). Hij leidt ook het wervingsproces voor een nieuw aan te stellen Directeur voor OXAND in Nederland.

Sander Sieswerda, de huidige Managing Director van OXAND Academy, kijkt uit naar deze uitdaging: “Deze nieuwe dienst die wij aanbieden is een unieke kans voor zowel onze klanten als alle (infra & industrie) asset managers; we gaan inderdaad maatwerk oplossingen bieden met een enorme toegevoegde waarde door onze ervaring en innovatie, ingezet door onze Simeo™ technologie.”

Informatie: Tanneke Timmer
Contact: OXAND – Tanneke Timmer – Tel: 0346 283 090